

Pirmskolas izglītības iestādes „Delfīns”, „Kāpēcītis” un „Zīļuks” ir uzvarētāji šā gada „Liepājas RAS” rīkotajā konkursā vismazākajiem liepājniekiem, kura tēma šoreiz bija iestudējums vai muzikāls uzvedums ar vadmotīvu „Kā mēs dzīvojam zaļāk”. Pavisam konkursam darbus bija iesūtījušas desmit pirmskolas izglītības iestādes.
Konkurence starp konkursantiem bija sīva, jo nolikumam atbilda, un radošas izdomas pilni bija visi priekšnesumi. Žūrija, kas sastāvēja no „Liepājas RAS” pārstāvjiem, darbus vērtēja pēc to oriģinalitātes, atbilstības tēmai, mākslinieciskā un tehniskā izpildījuma, taču mazsvarīgs nebija arī pašu bērnu ieguldījums un mākslinieciskais sniegums iestudējumu sagatavošana.
Liepājas pirmskolas izglītības iestādes „Delfīns” piecgadnieki ieguva vislielākās simpātijas, un līdz ar to arī pirmo vietu par gaumīgi skatuviski, horeogrāfiski un muzikāli noformēto muzikālo uzvedumu „Notikums mežā”, kura galveno varoņu- ežu ģimenes teritoriju mežā, piegružo sēņotāji, bet visi meža zvēri to solidāri sakopj.
Otrās vietas ieguvēji no „Kāpēcīša”, patīkami pārsteidza ar ekoloģisko domu, kas pārliecinoši caurvija iestudējuma sižetu, kā arī tērpiem un dekorācijām, kas bija izgatavoti no otrreizēji izmantotiem materiāliem.
Savukārt „Zīļuka” bērnu priekšnesums „Iesāc zaļo gadsimtu”, pārliecināja ar savu lakonismu un viegli uztveramo domu.
Lai veicinātu zaļo domu, SIA „Liepājas RAS”, kā katru gadu, izsludina radošo darbu konkursu vismazākajiem- pirmsskolas izglītības iestāžu audzēkņiem. Iepriekšējā gadā konkursa tēma bija rotaļlietu izgatavošana no otrreizēji izmantojamajiem materiāliem, līdzīga tēma bija arī vēl gadu agrāk. Šajā gadā uzdevums bija atšķirīgs- sadarbojoties bērniem un audzinātājiem, iestudēt muzikālu uzvedumu, dziesmu vai teātra izrādi par tēmu „Kā mēs dzīvojam zaļāk”. Idejiskais motīvs: saudzīga attieksme pret apkārtējo vidi, zaļš dzīvesveids, atkritumu un dabas piesārņojuma samazināšana.
„Liepājas RAS” pārstāvji atzīst, ka konkursantu darbi ir gana spēcīgi gan idejiski, gan arī mākslinieciski, lai atsevišķus no tiem varētu ņemt par paraugu un uzskates līdzekļiem, stāstot par videi draudzīgu dzīvesveidu citiem bērniem uzņēmuma rīkoto „Vides skolas” nodarbību laikā.